Enthousiaste ondersteuner Grondzaken en Vastgoed

Ben jij betrouwbaar, zorgvuldig en heb je interesse in een gedreven organisatie? Ben jij kwaliteit- en servicegericht en geef jij graag adviezen op basis van analyse en feiten? Dan zijn we op zoek naar jou!

Als ondersteuner in het team Grondzaken en Vastgoed is je werk heel dynamisch. Dit betekent bijvoorbeeld informatie registeren, beheren, rapporteren en optimaliseren. Je bent regisseur en neemt initiatief voor verbeteringen. Daarnaast ondersteun je de collega’s van het team op allerlei vlakken. Van het maken van verslagen tot het maken van afrekeningen en het verzorgen van allerlei correspondentie.

Je bent iemand die vooruitkijkt, innovatief te werk gaat en integraal samenwerkt. Ambitieus, analytisch en innovatief zijn, vormen de ene helft van je kwaliteiten. Vakkennis en ervaring maken van jou de complete collega die wij zoeken. Je hebt verstand van (het werken met) kadastrale gegevens en notariële handelingen bij grondtransacties. Je kunt makkelijk overweg met verschillende geo-informatiesystemen en je houdt ontwikkelingen en vernieuwingen binnen het vakgebied bij. Ook ben je in staat om kansen te vertalen naar de dagelijkse praktijk. Kortom, je maakt het verschil en draagt in belangrijke mate bij aan de kwaliteit van ons werk en onze gegevens.

Dit wordt jouw werk

Je werkt in een gemotiveerd team met verschillende professionals en werkt met veel plezier en trots aan (gebieds-)ontwikkelingen in de gemeente Zutphen. Voor het team is het belangrijk dat de juiste informatie altijd paraat is om goed te kunnen sturen op onze vastgoed- en grondportefeuille. Veelal gaat het om overeenkomsten, correspondentie, administratieve objectgegevens en geo-informatie, die in verschillende systemen worden verwerkt. Op basis van de beschikbare gegevens nemen wij belangrijke inhoudelijke en financiële beslissingen. 

Jij…

  1. bent een doener die mee kan denken.
  2. hebt kennis van en interesse in grondzaken en vastgoed.
  3. bent accuraat en gestructureerd.
  4. registreert, beheert en regisseert.
  5. hebt affiniteit met ICT.
  6. hebt minimaal een afgeronde mbo-opleiding.

Voor de stad én voor je eigen toekomst

Zutphen is een gemeente vol beweging en ambities. Innovatie en vernieuwing zijn twee belangrijke pijlers. Je werkomgeving is daarmee volop in ontwikkeling. En ook jouw ontwikkeling vinden wij belangrijk. Samen – als team en als organisatie - vinden we de kansen en de middelen om je verder te laten groeien als ondersteuner Grondzaken en Vastgoed. Dus ook wat je toekomst betreft is er volop ruimte voor initiatief en verandering. En we leren natuurlijk ook graag van jou!

De gemeente Zutphen wil een inclusieve organisatie zijn. Het maakt ons niet uit waar je geboren bent, waar je in gelooft en van wie je houdt. We zijn nieuwsgierig naar jouw talent en hoe jij het verschil maakt voor onze gemeente.

Wij bieden

Deze functie is in eerste instantie tijdelijk voor één jaar. In dat jaar wordt bepaald of deze functie van tijdelijke naar een vaste functie kan worden omgezet. Jouw salaris ligt tussen € 1.934,- (aanloopschaal ) en € 3.176,- (functieschaal ) bruto per maand bij een 36-urige werkweek. Deze functie is voor 24 uur per week. Je functie is beschreven en gewaardeerd als medewerker beleidsondersteuning A.

Naast het salaris krijg je een Individueel Keuzebudget. Er zijn meerdere mogelijkheden om dit budget te besteden. Google maar eens op ‘IKB gemeenten’.

Solliciteren

Interesse? Solliciteer dan vóór maandag 2 augustus aanstaande onder vermelding van vacaturenummer 21-29.   

Meer weten?

Wie kan je beter informeren dan een van de medewerkers zelf? Bel met Silvana Visser, als je meer wilt weten over het team en onze manier van werken. Silvana is te bereiken op 06-81425702.

We zijn benieuwd naar jou!