MijnZutphen is uw persoonlijke pagina bij de gemeente Zutphen. Hier vindt u informatie over uw aanvragen of meldingen die u met uw DigiD (als inwoner) of eHerkenning (als bedrijf) heeft ingediend bij de gemeente.
Door op MijnZutphen in te loggen met DigiD of eHerkenning kunt u:
- de voortgang zien
- berichten sturen
- documenten aanleveren
- de berichten of documenten die de gemeente voor u heeft zien. Bijvoorbeeld een vraag of besluit over uw aanvraag.
We voeren MijnZutphen in stapjes in
U kunt in MijnZutphen nog niet al uw aanvragen of meldingen zien. We voeren MijnZutphen in stapjes in. Of u MijnZutphen kunt gebruiken, ziet u vanzelf in de aanvraag die u doet.
Ben ik verplicht MijnZutphen te gebruiken?
Nee. MijnZutphen is een extra mogelijkheid om eenvoudig digitaal met de gemeente contact te hebben over uw aanvraag. Tijdens uw aanvraag kunt u aangeven of u alleen MijnZutphen wilt gebruiken of niet. Als u hiervoor kiest, krijgt u over uw aanvraag of melding geen post meer, maar sturen wij u een e-mail als er een bericht voor u klaarstaat in MijnZutphen. U kunt daarnaast altijd met ons bellen of langs komen.