In gemeentelijke plannen spreken we af hoe we steeds meer duurzame energie kunnen opwekken en hoe we de overstap maken van het gebruik van aardgas naar duurzame energiebronnen.
Vanwege een bijeenkomst voor alle medewerkers zijn onze locaties vanaf 15.00 uur gesloten. Ook telefonisch zijn we vanaf 15.00 uur niet bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak. Morgenvroeg staan we weer voor u klaar!