Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Of vindt u dat u niet behoorlijk behandeld bent door een medewerker of bestuurder? U kunt hierover een klacht indienen.
Zo werkt het
U kunt een klacht indienen als u vindt dat een persoon u onbehoorlijk heeft behandeld. Een klacht over de openbare ruimte, bijvoorbeeld een kapotte lantaarnpaal, kunt u doorgeven op de pagina Meldingen.
U kunt uw klacht op 2 manieren indienen:
- met het online klachtenformulier. U kunt het formulier invullen door eerst in te loggen met DigiD, maar u kunt het formulier ook zonder DigiD invullen. Als bedrijf logt u in met eHerkenning.
- door een brief te sturen naar: College van burgemeester en wethouders, Postbus 41, 7200 AA Zutphen.
Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op over uw klacht. Wij streven ernaar uw klacht informeel op te lossen. Dat doen wij door naar u te luisteren, naar een oplossing te zoeken en van uw klacht te leren.
Heeft u een vraag over het indienen van een klacht en de verdere procedure? Bel dan met één van de gemeentelijke klachtencoördinatoren via 14 0575. Voor het Sociaal domein kunt u vragen naar Laura de Haas. Voor de domeinen Ruimte en Economie / Bedrijfsvoering en Dienstverlening kunt u vragen naar Michiel Wasser.
Jaarverslag interne klachtbehandeling
Ieder jaar stellen wij een jaarverslag op. Daarin beschrijven wij hoeveel klachten we hebben ontvangen en hoe wij de klachten hebben afgehandeld.